neděle 14. června 2015

Naked 2

Ahoj!

Dnes bych Vám ráda představila paletku od Urban Decay, Naked 2. Po paletce jsem pokoukávala už strašně dlouho a až letos v dubnu jsem se rozhoupala, k tomu si jí koupit. Normální cena paletky v Sephoře je 1380 kč a paletka obsahuje 12 různých barev stínů. Paletky existují tři (Naked 1, Naked 2, Naked 3) a pak jedna malá Naked bassic.


Jedním z důvodů proč jsem si paletku taky nekoupila hned, bylo to, že k nám do Čech kosmetika Urban Decay dorazila až letos v dubnu. A asi i to, že patřím k tomu typu člověka, co si zboží raději nejdřív prohlédne, než si ho koupí. Krom toho, že by pro mne vybírání barev na internetu byl asi nadlidský výkon ... :-D


A teď už ke kvalitě stínů! Trošku mně překvapil rozdíl mezi stíny nanesenými na stínový podklad a stíny nanášené rovnou na oči. Pokud nenanesete podklad, stíny strašně rychle zmizí. Skvělé ale je, když máte stíny na podkladu. Vydří  perfektně celý den na očích, bez rozmazání, nebo omrkaní. Také chytí daleko lepší pigment. A pokud patříte k těm, které mají také rady smoky eyes, jako já, je daleko jednodušší nanést druhou tmavší vrstvu. :-)

Takže za mne má paletka rozhodně ANO! I když má malé slabinky, ale zatím jsem se nesetkala s kosmetikou která by je neměla.

Zatím ahoj! Jasmina 

Žádné komentáře:

Okomentovat