úterý 16. června 2015

Week in pictures

So today I am here with something new! This is my first bilengual post. I hope you will like it. So far it did not made sence to write in english but you are writing me and asking for the translation so I decided to start! And now my week in pictures!
Dnes jsem se odhodlala k něčemu novému! Udělat první dvojjazyčný příspěvek. Doteď to nemělo smysl psát ve dvou jazycích. Teď mi ale začínáte psát s tím, že byste chtěli angličtinu a to mne jen utvrdilo v tom, že bych měla začít! Doufám že se Vám to bude líbit! A teď už můj week in pictures!


Our soup in the French institute. Always a good choice for lunch.
Polévka ve Francouzském institutu je vždy dobrou volbou.


On the blog you can find a post about Naked 2 (sorry only in czech).
Na blogu naleznete nový článek o Naked 2 paletce.


Last week I have also got my new small Donna Karan bag.
Minulý týden jsem také dostala novou Donna Karan kabelku.



I was lucky in Sephora!A
Měla jsem štěstí při nákupech v Sephoře!


Coffe in French institute. 
Káva ve Francouzském institutu


My new help for drying my hair. I promise to make a post about this beauty soon.
Můj nový pomocník na vlasy. Již brzy se dočkáte nové článku!


And for the end my holiday is coming! 3 more days and we are leaving! I look so much forward!
A nakonec událost, která se teprve blíží, ale na kterou se strašně těším! Už jen tři dny a odjíždíme do Španělska na vysněnou dovolenou!

Hope you enjoyed it and that you will come soon to visit my blog again!
Doufám, že se Vám přispěvek líbil a žr brzy navštívíte blog, aby jste viděli novinky co chystám!

Ahoj, Jasmina!






Žádné komentáře:

Okomentovat